Vrácení zboží / Reklamace

INFORMACE:
Pokud jste obdrželi zboží, které má výrobní vady, bylo poškozeno při transportu, nesouhlasí rozměr, model, barva nebo nesouhlasí s Vaší objednávkou, odešlete nepoužité zboží zpět do 14 pracovních dnů ode dne obdržení zásilky na adresu prodávajícího viz. kontakty. Pokud má zákazník zájem o jiný rozměr nebo model, prosíme o vytvoření nové objednávky, kterou musí zákazník uhradit. To je totiž jediný možný způsob.

VRACENÍ ZBOŽÍ
Kupující má v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího . Zboží musí být prodávajícímu vráceno na adresu uvedenou ve formuláři Vrácení/Výměny zboží a to na adresu : Lada Vašutová,Horní Podluží 110,407 57 pouze poštou a to balík do ruky nikoli balíkem na poštu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. Peněžní částka za zboží Vám bude vrácena ve lhůtě 14 pracovních dnů. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
Obchodník je povinen vrátit náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Vrácení fin. prostředků za poštovné platí na základě kladně rozhodnuté reklamace nebo chybě v odesláni zboží.
Upozorňujeme, že v žádném případě zásilky nesmí být odeslané na dobírku nebo jako balík na poštu. V tomto případě budou vráceny zpět odesílateli.

REKLAMACE:
Reklamace zboží musí obsahovat popis závady, číslo obj., jméno objednávajícího, zpáteční adresu a telefonní číslo pro případný kontakt.
Reklamace bude vyřízena do 30 pracovních dnů od obdržení zásilky. Prodejce bude kupujícího o přijetí zboží na reklamace a lhůtě řešení informovat e-mailem. V případě oprávněné reklamace bude zboží opravené nebo vyměněné, zboží bude odesláno na náklady prodejce. Není-li oprava, či vyměna možná, budou vráceny finanční prostředky. O způsobu vyřízení reklamace informuje prodejce kupujícího e-mailem. Důležité upozornění: Upozorňujeme, že v žádném případě zásilky nesmí být odeslané na dobírku nebo jako balík na poštu. V tomto případě budou vráceny zpět odesílateli. Obchodník je povinen vrátit náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
Pro více informací kontaktujte zákaznickou podporu tel.: 734240398 nebo emailem na adresu: . Reklamační formulář naleznete níže v souboru v PDF. formátu.

Na zboží zakoupené v internetovém obchodě www.obujselevne.cz se vztahuje 24 měsíční lhůta. Zboží na reklamaci zašlete čisté, mechanický nepoškozené s nepoškozeným obalem či krabicí od obuvi. Za poškozený obal od obuvi vám zboží nebudeme reklamovat. Každá obuv má svůj originální obal,takže reklamace není po zničení "krabice" možná.

Postup
vyplněte formulář, prosím
1) důvod reklamace
2) popis zboží, které reklamujete
3) způsob řešení při schválené reklamaci
Navrhované zbůsoby:
- výměna na jiné zboží
- vrácení finančních prostředků
- oprava reklamovaného zboží

Reklamované zboží s vyplněným formulářem zašlete v na adresu:

Pouze českou poštou a to balíkem do ruky.

Adresa pro zaslání je:
Lada Vašutová
Horní Podluží 110
407 57

Tady je reklamační formulář,který je potřeba si stáhnout,vyplnit a společně se zbožím,které chcete reklamovat poslat na adresu již zmiňovanou.

KONTAKTY
+420 721 726 380
vasutova.lada@gmail.com
SLEDUJTE NÁS
+420 721 726 380 vasutova.lada@gmail.com